Yhdessä olemme voittamattomia

1. huhtikuuta 2023

STANLEY® lanseeraa brändimarkkinointikampanjan yhteistyössä FC Barcelonan kanssa.

STANLEY & FC Barcelona 'Together, We Are Beyond A Match', Image

STANLEY® on julkistanut monikanavaisen brändimarkkinointikampanjan yhteistyössä huippujalkapalloseuran FC Barcelonan kanssa. Huhtikuusta 2023 alkaen kampanjassa on mukana Spotify Camp Nou -stadionin kunnossapitotiimi, joka luottaa STANLEY-työkaluihin saadakseen työt valmiiksi Euroopan suurimmalla jalkapallostadionilla.

STANLEY-kampanjan keskiössä on näiden kahden organisaation välinen tiivis kumppanuus, joka on osuvasti nimetty Together, we are Beyond A Match (suom. Yhdessä olemme voittamattomia). Kampanja on suunniteltu lisäämään bränditietoisuutta ja -näkyvyyttä ja se on yksi suurimmista STANLEYn koskaan teettämistä kampanjoista. Kampanja aktivoidaan digitaalisesti, sosiaalisessa mediassa, ulkomainontana sekä myymälöissä. Kampanjassa on mukana alan ammattilaisia, yksittäisiä huoltotiimin jäseniä, jotka luottavat STANLEY-työkaluihin päivittäisissä töissään ja varmistavat, että FC Barcelonan Spotify Camp Nou -stadionin kuntoa ylläpidetään korkeimpien standardien mukaisesti tuhansia faneja varten.

STANLEY on ollut seuran "virallinen työkalukumppani" kaudesta 2014/2015 lähtien, ja se on aktivoitunut sekä miesten että naisten joukkueiden kanssa markkinointi- ja myyntihankkeissa.

Yhtenä jalkapallohistorian menestyneimmistä seuroista FC Barcelonalla on maailmanlaajuisesti yli 440 miljoonaa seuraajaa sosiaalisen median kanavillaan.

Stanley Black & Deckerin brändimarkkinoinnin johtaja Jamie Fenton kommentoi: "FC Barcelona on enemmän kuin seura, eikä STANLEY ole tavallinen työkaluyritys. Tämä kampanja vahvistaa pitkäaikaista kumppanuuttamme seuran ja lukuisten alan ammattilaisten kanssa, jotka luottavaisina työkaluihinsa ja taitoihinsa työskentelevät kulissien takana pitääkseen Euroopan suurimman jalkapallostadionin pelikunnossa. Se on ainutlaatuinen tilaisuus olla tekemisissä asiakkaidemme kanssa ja todistaa heidän intohimoaan urheilua kohtaan sekä samalla esitellä työkalujemme luotettavuutta todellisessa, kunnioitusta herättävässä ympäristössä. Olemme iloisia voidessamme jatkaa yhteistyötä tämän uuden markkinointialoitteen kanssa, mikä todistaa, että yhdessä todella olemme Beyond A Match (suom. Voittamattomia).

Juli Guiu, FC Barcelonan markkinointijohtaja lisäsi: "Spotify Camp Nou -stadionin huoltotiimi luottaa STANLEYyn virallisena työkalukumppanina, joka tarjoaa työkalut, joiden avulla töistä suoriutuu varmasti. FC Barcelona on innoissaan saadessaan olla osa tätä kampanjaa, ja odotamme jatkuvaa, molempia osapuolia hyödyttävää suhdetta STANLEY-tiimin kanssa.

Tietoja kumppanuudesta
STANLEY on FC Barcelonan virallinen työkalukumppani, ja nykyinen sopimus kattaa vuodet 2022–2025. Yksinomainen sopimus sisältää käsityökalut, sähkötyökalut, mekaaniset työkalut, säilytysratkaisut, puutarhatyökalut, sekä teollisuusratkaisut. Sponsorointi sisältää markkinointi- ja myynninedistämisoikeudet ja -materiaalit, TV:ssä näkyvät ja stadionin sisäiset mainoskyltit, liput ja VIP-elämykset sekä digitaalisen markkinoinnin oikeudet ja -materiaalit.

Uusin kampanja, joka edustaa merkittävää markkinointi-investointia STANLEY-brändille, alkaa huhtikuussa ja aktivoituu vuoden 2023 aikana.

STANLEYSTA

STANLEY on valmistanut laadukkaita työkaluja ja teknisiä ratkaisuja ammattilaisille ympäri maailmaa jo yli 175 vuoden ajan. STANLEY on maailman johtava rullamittojen valmistaja ja jatkaa alan viemistä eteenpäin innovaatioilla, kuten STANLEY FATMAX -tuotelinjalla sekä käsityökaluilla, sähkötyökaluilla, säilytysratkaisuilla ja tarvikkeilla, jotka helpottavat elämää. Saat lisätietoja vierailemalla STANLEY-verkkosivustollamme tai seuraamalla STANLEY:tä Facebookissa, Instagramissa tai YouTubessa.